Heb je een vraag over onze items, bestellen, verzenden of retourneren? Bekijk hier onze veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen of is er iets onduidelijk? No Worries. Je kan ons altijd mailen, bellen/whatsappen en wij helpen je.

BESTELLEN

Je favoriete items bestellen is heel eenvoudig. Kies het item dat je graag wil hebben, selecteer de juiste kleur en maat waarin je het item wil bestellen. Klik op ‘in shopping bag’ en het item wordt toegevoegd aan je shopping bag. Je kunt meteen afrekenen of nog even verder shoppen. Als je alles wat je wil bestellen in je shopping bag hebt gedaan, ga je naar je shopping bag en klik je op afrekenen. Volg de stappen om je bestelling af te rekenen et voila… bestelling geplaatst! Per mail wordt je vervolgens op de hoogte gehouden van je bestelling. Je bestelling wordt onmiddellijk na ontvangst van betaling verzonden.

Stuur een mailtje naar info@sneakersandpaws.be met de naam van het product, de kleur en de maat die je graag had willen hebben, en we zullen samen bekijken of we daar wat aan kunnen doen !

YES! We hebben in onze webshop een aantal cadeaubonnen met een vaste waarde. Je cadeaubon wordt altijd als een cadeautje ingepakt en opgestuurd. Je kunt hem bij je thuis af laten leveren of meteen laten verzenden naar degene voor wie het cadeau is. Een cadeaubon is 1 jaar geldig en kan enkel worden verzilverd online. Hij kan maar één keer besteed te worden.

Wil je een cadeaubon met een andere waarde dan in de webshop te bestellen is? Dat kan! Stuur ons even een mailtje op info@sneakersandpaws.be of bel ons op +32 477 42 58 45 en we helpen je graag.

Je cadeaubon is 1 jaar geldig! Hoewel hij waarschijnlijk niet héél lang in je portemonnee zal zitten … We zetten bijna maandelijks nieuwe items online dus de kans dat je al heel snel iets leuk zal vinden om je cadeaubon voor in te wisselen ! 🙂

Bij het afrekenen zie je een veld staan ‘tegoed- of kortingsbon Sneakers and Paws’. Typ hier de code in (let op hoofdletters), klik op ‘activeer’ en het tegoed wordt meteen verrekend met het te betalen bedrag. De codes die bij kortingsacties worden verspreid kun je op dezelfde manier gebruiken. Nadat je op ‘activeer’ hebt geklikt wordt de korting meteen verrekend. Let op: kortingscodes zijn niet geldig op cadeaubonnen en sale-items, tenzij anders aangegeven. Het is helaas niet mogelijk om meerdere kortingscodes tegelijk te activeren.

Heb je een actie voorbij zien komen in onze nieuwsbrief of op Facebook of Instagram, of had je tijdens het afrekenen een cadeaubon in willen wisselen en ben je vergeten je code in te voeren? No worries, dat kan gebeuren! Stuur ons even een mailtje op info@sneakersandpaws.be en we helpen je graag.

Zit er een fout in je adresgegevens of heb je een verkeerd item of verkeerde maat besteld? No stress! Kan gebeuren. Bel of mail ons, liefst zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling. Dan gaan wij meteen aan de slag om je bestelling aan te passen.

BETALEN

Je kunt je bestelling betalen met iDeal, creditcard (VISA en MasterCard), Bancontact Mister Cash, en natuurlijk met een cadeau- of tegoedbon van Sneakers and Paws.

VERZENDKOSTEN VOOR BELGIE

Totaalbedrag onder de €50= 6€ verzendkosten
Totaalbedrag boven de €50= gratis verzending
Ophaling te 9080 Lochristi (bij Gent – België) = gratis
Mail ons even op info@sneakersandpaws.be om af te spreken.

VERZENDKOSTEN VOOR NEDERLAND

Totaalbedrag tot €75= €6 verzendkosten (met track & trace code)

Totaalbedrag boven de €75= gratis verzending

VERZENDKOSTEN VOOR FRANKRIJK

Voor verzending naar Frankrijk rekenen wij €12 per bestelling. Bij bestellingen vanaf €100,- naar Frankrijk betaal je geen verzendkosten!

VERZENDKOSTEN VOOR SPANJE

Voor verzending naar Spanje rekenen wij €17 per bestelling. Bij bestellingen vanaf €75,- naar Spanje betaal je geen verzendkosten!

VERZENDKOSTEN VOOR DUITSLAND

Voor verzending naar Duitsland rekenen wij €12 per bestelling. Bij bestellingen vanaf €75,- naar Duitsland betaal je geen verzendkosten!

VERZENDKOSTEN VOOR GROOT-BRITTANNIË

Voor verzending naar Groot-Brittannië rekenen wij €16 per bestelling. Bij bestellingen vanaf €75,- naar Groot-Brittannië betaal je geen verzendkosten!

Woon je niet binnen de EU of in andere landen van de EU maar wil je wel graag iets bij ons bestellen? Geen probleem! Voor verzending naar landen buiten de EU betaal je de standaard BPOST prijzen voor verzending.

VERZENDING

Indien je je bestelling op zondag t/m vrijdag vóór 21.30 uur plaatst wordt hij dezelfde dag nog verzonden. Meestal heb je je pakketje dan de volgende dag al in huis!
Kan ik mijn bestelling volgen?
Dat kan! Zodra we je bestelling mee hebben gegeven aan een bezorger van BPOST ontvang je per mail een track & trace code. Hiermee kun je inloggen op mijn BPOST en je bestelling volgen.

Dat kan zeker! Hiervoor stuur je ons ook best even een mailtje of een berichtje om uur en dag af te spreken. Je kunt je bestelling ook af laten leveren bij een Bpost-afhaalpunt.

RETOURNEREN EN RUILEN

Is een item toch niet helemaal naar wens? Dat kan gebeuren. Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@sneakersandpaws.be waarin je je naam, ordernummer (te vinden op je bestellingsoverzicht), item en eventuele reden van retour doorgeeft.
Retour kan opgestuurd worden op eigen kosten naar het volgende adres:

Sneakers and Paws
Ruilare 104
9080 Lochristi

Vergeet niet je mail i.v.m. de retour (of een kopie hiervan) mee in het pakketje van je retourzending mee te sturen. Op deze manier kunnen we je retour het snelst verwerken. Zodra we je item hebben ontvangen en je retour hebben verwerkt storten we het aankoopbedrag binnen één werkdag terug. Dat geldt ook voor items die je in de sale hebt gekocht.

Dat kan zeker! Je mag een retour natuurlijk ook afgeven op ons adres te Lochristi. Verzendkosten uitgespaard én het is natuurlijk gezelliger! De retourprocedure is in dit geval net wat anders, wat inhoudt dat je je retour niet hoeft aan te melden via de mail. Als je de ordernummer (of een kopie van je bestelling) meeneemt, kunnen we dat daar voor je verwerken!

Het verwerken van je retour duurt gemiddeld twee werkdagen. Zodra je retour is verwerkt ontvang je van ons een mailtje. Daarna duurt het meestal een paar werkdagen voordat je geld is teruggestort.